سامانه نظارت و کنترل محموله های جاده ای

لطفاً سوالات و نظرات خود را به صورت خصوصی ارسال نفرمایید تا امکان پاسخگویی کارشناس فنی و سپس پیگیری توسط شما در همان بخش وجود داشته باشد.

سامانه نظارت و کنترل محموله های جاده ای

لطفاً سوالات و نظرات خود را به صورت خصوصی ارسال نفرمایید تا امکان پاسخگویی کارشناس فنی و سپس پیگیری توسط شما در همان بخش وجود داشته باشد.

**بسم الله الرحمن الرحیم**
هدف از ایجاد این وبلاگ، اطلاع رسانی های مربوط به سامانه نظارت نیروی انتظامی و همچنین رفع ابهامات ارباب رجوع می باشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لطفاً سوالات و نظرات خود را به صورت خصوصی ارسال نفرمایید تا امکان پاسخگویی کارشناس فنی و سپس پیگیری توسط شما در همان بخش وجود داشته باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
  • ۰
  • ۱

بسم الله الرحمن الرحیم


مدارک لازم جهت ارائه به پلیس برای تمدید تاریخ انقضای پته گمرکی

مدارک برای تمدید مهلت پته

مدارک لازم جهت ارائه به پلیس برای تمدید تاریخ انقضای پته گمرکی 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کامنت اظهار کننده برای تمدید مهلت پته باید شامل این موارد باشد:

کامنت اظهار کننده


کامنت اظهار کننده برای تمدید مهلت پته باید شامل موارد فوق باشد.

  • ۹۶/۰۶/۲۳

نظرات (۱۷)


سلام  سریال 555451 بعلت اشتباه در ثبت شماره پلاک نیاز به بازگردانی و اصلاح بیجک می باشد که به پلیس کامنت گذاشته ایم چطوری با پلیس ارتباط برقرار کنیم که بازگردانی را انجام بدهند؟


پاسخ:
سلام. به صورت حضوری (و همراه با شماره پته و شماره پروانه) به فرماندهی نیروی انتظامی شهر خود مراجعه فرمایید. 

  • مجید احمدیار لسبومحله
  • با سلام
    دو شماره پته به تاریخ ٧/٢ در کارتابل انبارداری شرکت سایپا یدک قبل از رسیدن بار به انبار به اشتباه رسید شده است که بار هم اکنون در گلوگاه بوشهر توسط پلیس متوقف شده است.
    خواهشمند است نسبت به رفع ظن بار مربوطه اقدام نمایید. 
    شماره پته ٤٥١٠٠٥١٧٨٣٩
    پروانه ٢٢٩٥٨٤٠٠
    شماره پته ٤٥١٠٠٥١٧٨٤٠
    کوتاژ ٢٢٩٨٧٩٥٣
    پاسخ:
    سلام. 
    لطفا جهت رفع ظن به قاچاق، به فرماندهی نیروی انتظامی استان - دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مراجعه فرمایید. (استانی که حامل آنجا توقیف شده است) 

  • محسن افتخاری
  • باسلام 


    گمرک شهید رجائی یه پته صادر کرده برای یک کانتینر و بعد از صدور متوجه شدن شماره کانتینر اشتباه خورده حالا الان 15 روزه ما میریم کالاقاچاق مربوطه میگن چون پته صادر شده ما نمیتونیم بازگردانی کنیم این در حالیه که 2 تا نامه از خود گمرک خطاب به اداره مبارزه با کالا فاجاق بردیم که توش بلا مانع بودن بازگردانی رو تائید کرده ولی هماری نمیکنن میگن باید کانتینر بیاد گلوگاه اونجا بازدید بشه ماشین هم تا زمانیکه بیجکش بازکردانی نشه تخلیه نمیشه خواهشن بگین تکلیف ما جیه

    پاسخ:
    سلام.
    از ابتدای مردادماه 96 نامه کتبی گمرک به پلیس فاقد اعتبار بوده و گمرکات جهت انجام هرگونه بازگردانی پته، درخواست خود را خطاب به پلیس و طی یک کامنت در سیستم ثبت میکنند. پس از بررسی های لازم و درصورت صلاحدید بازگردانی صورت خواهد گرفت. 
    پس از ثبت کامنت توسط گمرک مورد نظر، به فرماندهی استان مراجعه فرمایید. 
    دقت شود کامنت باید دارای فرمت و پارامترهای خاصی باشد تا مورد تایید پلیس قرار گیرد. گمرکات از این فرمت مطلع می باشند.
  • سید رضا سیدین
  • سلام 
    یه شماره پته دارم میخوام بازگردانی کنم رفتم کالا قاچاق میگن نمیشه چکارش کنم  به دلیل  ادرس اشتباه تخلیه شده 

    پاسخ:
    سلام. جهت بازگردانی پته انبار، همراه با مدارک (برگه پته + نامه شرکت خطاب به پلیس) به فرماندهی نیروی انتظامی استانی که بار آنجا می باشد (دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز) مراجعه فرمایید.
    پس از بررسی پلیس، درصورت عدم وجود مشکل و همچنین بنا بر صلاحدید ایشان بازگردانی انجام خواهد شد.
    با سلام
    جهت حمل بار ترافیکی از مقصد اهواز بیجک خروج صادر شده که با توجه انقضای زمان مجوز دستگاه توقیف شده و راننده به تعذیرات دلالت و زندانی شده جهت رفع ظن و همچنین تمدید مجوز چه اقداماتی لازم است
    با احترام
    پاسخ:
    با سلام
    لطفا جهت رفع ظن و تمدید تاریخ پته به صورت حضوری با مدارک و ادله خود به فرماندهی نیروی انتظامی استانی که حامل آنجا می باشد (دایره مبارزه با قاچاق کالا) مراجعه فرمایید. 

  • حسام الدین عارف حقی
  • با سلام
    بار به شماره پروانه سبز 301009900021971659
    شماره پته 30100556134
    وارد انبار شده است و در حال فروش به صورت خورده به نقاط مختلف کشور میباشد. متاسفانه به دلیل انقضای تاریخ پته به هنگام ارسال کالا دچار مشکل هستیم. باربری ها قبول نمیکنند و یا هزینه حمل بیشتری طلب میکنند. لطفا دستور لازم جهت تمدید تاریخ پته ذکر شده صادر فرمائید تا مشکل ما نیز به این ترتیب حل شود.
    با سپاس
    پاسخ:
    با سلام و وقت بخیر 
    لطفا جهت تمدید تاریخ انقضای پته به صورت حضوری به فرماندهی نیروی انتظامی استانی که حامل در آن محل می باشد (دایره مبارزه با قاچاق کالا) مراجعه فرمایید.
    با تشکر
  • رضا کشاورزاده
  • سلام مطلعین محترم . ما ۲ کامیون برای بارگیری فرستادیم داخل وبارگیری کردیم بعد متوجه شدیم بیجک را جا به جا به راننده ها داده ایم ودرب خروج هم بار را خارج کرده بعد متوجه شده که اشتباه است جابه جا بارگیری کرده البته هر دو بار یک نوع کالا است گفتن باید نیروی انتظامی در سامانه برگشت بزنه ضمن اینکه بار گیری شده ودو روز هم جلو درب خروج کامیون متوقف بود دستور دادن با برگشت به انبا وتخلیه شد حالا کسی پاسخگو نیست به نیروی انتظامی هم مراجعه کردیم میگن ما اطلا نداریم نامه نگاری شده ولی پس چند روز سر گردانی معاون گفته برین پیش مدیر کل سر گردان شدیم واحد تولید است وبه تعطیلی کشیده شده راهنمایی کنید لطفا
    پاسخ:
    سلام
    پاسخ به آدرس ایمیل شما ارسال شده است، لطفا ایمیل خود را چک کنید.
    با تشکر 
  • مسعود کاظمی

  • سلام کارشناس محترم ما برای اخذ شناسه اقدام کردیم وچون مدیر عامل عوض شد هیچ اطلاعی از دریافت پیامک به ما نداده بود پس از تغییر مدیرعامل مجددا اقدام به ثبت نام نمودیم . شناسه  که برای ما ارسال شده را وارد می کنیم دوتا ادرس داره  اولی را که ثبت کرده بودیم در انتهای ادرس نام کارخانه هم هست و در ادرس دوم  در انتهای ادرس نام کارخانه نیست  چون مدیرعامل قبلی رمز را نداده و دسترسی نداریم حالا کالاهای ارسالی با شناسه که باز می شود به ادرس دوم باشد ما می توانیم تسویه کنیم ولی اگر حمل ونقل به ادرس اول که دیده می شود ارسال کند ما نمی توانیم تسویه کنیم
    در حال حاضر هم یک محموله این چنین شده و برای تغییر ادرس هم در سایت epl میزنیم  می نویسد زمان منقضی شده

    epi تغییر ادرس پته

    باید زمان پته تمدید کنید

    چگونه

    برین فرماندهی انتظامی استان دایره مبارزه با قاچاق کالا
    پاسخ:
    با سلام 
    لطفا جهت تمدید تاریخ انقضای پته به صورت حضوری به فرماندهی نیروی انتظامی استانی که حامل در آن محل می باشد (دایره مبارزه با قاچاق کالا) مراجعه فرمایید.
    و همچنین برای اصلاح آدرس و جلوگیری از تکرار این مشکل از کارشناسان گروه تلگرام خدمات پس از ترخیص به آدرس 
    https://t.me/joinchat/AAAAAECwnR0BgKeMKsrhxw
    راهنمایی بگیرید.
    با تشکر
  • مرتضی یمینی
  • با عرض سلام و خسته نباشید.4 پته به شماره های 10200240914 -10200239357-10300713229- 10200238054 که در سامانه انبار ورود خورد و قبل از اینکه ثبت فاکتور بشه از انبار ثب خروج خورده. و در حال حاضر مشکل در ثبت فاکتور داریم. تکلیف چیست؟ و اگر قرار به بازگردانی پته باشد به صورت حضوری اداره مبارزه با قاچاق و ناجا و حتی گمرک ایران رفته ایم اما همه می گویند که هیچ دسترسی سیستمی بابت آن ندارند. تکلیف چیست؟
    پاسخ:
    با سلام و وقت بخیر 
    لطفا به گمرک اجرایی (گمرک غرب) مراجعه فرمایید.
    با تشکر
  • قاسم نصیرنیا
  • سلام خسته نباشید. یه ماشین داریم که تو پارکینگ هست و  کارت  هوشمندرانندگی راننده غیر فعال شده بوده و باربری نتونسته براش بارنامه از طریق اینترنت صادر کنه. الان بعد یه هفته تونسته کارت هوشمندو فعال کنه و سه روز  از تاریخ انقضای پته گذشته. تکلیف چیه و برای تمدید پته باید چه مدارکی رو ارائه بده؟؟؟؟
    پاسخ:
    با سلام و وقت بخیر 
    به فرماندهی نیروی انتظامی استان (استانی که حامل درحال حاضر آنجا می باشد) دایره مبارزه با قاچاق کالا مراجعه کرده و درخواست خود را مطرح نمایید.
    با تشکر
    یا سلام و وقت بخیر 
    یکی از پته های این شرکت اشتباها قبل از دریافت محموله تایید شده است درصورتیکه بار قبل از رسیدن به انبار به سرقت رفته است خواهشمند است راهنمایی بفرمایید که به چه صورت میتوان پته را به عدم تایید برگرداند
    خیلی خیل ممنونم 
    پاسخ:
    سلام 
    همراه با صورتجلسه اعلام سرقت حامل + یک نامه از شرکت تشریف ببرید فرماندهی نیروی انتظامی استان (دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز) و موضوع را مطرح کنید.
    با تشکر
  • علی مداحی
  • سلام کالا در سامانه ظن قاچاق خورده و کانتینر در پارکینگ نیروی انتظامی میباشد اما برای بارگیری کالاهای بعدی با مشکل مواجه شدیم و سیستم اجازه بارگیری نمیدهد لطفا ارائه طریق فرمایید
    شماره پته ۵۰۱۰۰۳۷۷۴۸۰۹
    شماره پروانه ۹۹۰۰۰-۲۳۳۳۸۷۶۸
    پاسخ:
    سلام. 
    به فرماندهی نیروی انتظامی استان مراجعه کرده و درخواست تغییر مقصد پته به اموال تملیکی استان را مطرح نمایید.
  • جاسم درزاده
  • با سلام در روز دوشنبه 96/09/13 از گمرک چابهار کالای ظرفشویی با کوتاژ 23096843 بارگیری انجام شد. و در روز سه شنبه در مهریز یزد متوقف گردیدند. و مامورین محترم مدعی شدند که آدرس انبار بارنامه و سیستم با هم مغایرت دارد. حال آنکه آدرس انبار در بارنامه تهران انبار یاقوت با شماره شناسه 10980166619 میباشد. و در سیستم پنجره واحد فرامرزی آدرسی اعلام نشده است. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    جهت پیگیری به فرماندهی نیروی انتظامی - دایره مبارزه با قاچاق استانی که در حال حاضر حامل آنجا توقیف می باشد مراجعه کنید.
  • حسن محسنی
  • با سلام.
    ماشین حامل کانتینر به مقصد انبار ما در بین راه دچار نقص فنی در موتورش  شده و امکان آمدن تا انبار ما را ندارد. 
    راننده مجبور است که کفی حامل کانتینر را توسط یه ماشین دیگه به انبار ما بیاره. در اینصورت چطوری باید مشخصات ماشین و راننده را در پته اصلاح نمود؟؟ لطفا سریعتر به بنده جواب بدهید چونکه ماشین منتظر جواب بنده است.

    در ضمن اگر شماره تماسی مرکز شما دارد به بنده اعلام کنید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام. همراه با نامه از شرکت حمل به فرماندهی نیروی انتظامی استان - دایره مبارزه با قاچاق استانی که در حال حاضر حامل آنجا می باشد مراجعه فرمایید و درخواست خود را مطرح کنید.
    با حضور نماینده فرماندهی نیروی انتظامی قاچاق عملیات تغییر حامل انجام می شود.
  • حسن محسنی
  • پیرو پست قبلی در مورد خراب شدن ماشین حامل کانتینر ؛
    آیا اگر خراب شدن ماشین به رویت نزدیکترین پاسگاه یا ایستگاه پلیس راه برسد و مشخصات ماشین خراب شده و راننده آن بهمراه مشخصات ماشین جایگزین و راننده آن صورتجلسه شده و در بارنامه یا پته گمرکی ذکر شود و توسط پاسگاه یا پلیس راه مهر و امضا شود کفایت میکند؟؟
    با تشکر
    پاسخ:
    این فرآیند در حیطه اختیارات پلیس قاچاق می باشد. شما میتوانید همراه با نامه شرکت حمل + صورتجلسه ی نزدیکترین پاسگاه یا ایستگاه (درصورت موجود بودن صورتجلسه) به فرماندهی نیروی انتظامی استان، واحد قاچاق کالا مراجعه نمایید. 


  • شرکت پارسا سودای بهاران( نماینده اظهارکننده سید مجید هاشمی )
  • باسلام :
       

    .     باتوجه به اینکه کالا درپارکینگ نیروی انتظامی خرم آبادجهت بررسی ورفع             ظن قاچاق می باشد، برای بارگیری کالاهای بعدی بامشکل مواجه شده ایم                وسیستم اجازه بارگیری نمی دهد لطفا جهت تمدید مهلت پته ارائه طریق فرمایید.        


              
           شماره پته :40202158454
         
          شماره پروانه :23661395-99000
    پاسخ:
    سلام
    لطفا به فرماندهی نیروی انتظامی استانی که کالا در آن توقیف می باشد (دایره مبارزه با قاچاق کالا) مراجعه نموده و درخواست خود را مطرح کنید.
  • مهناز خنجری
  • سلام 
    شرکت ما در 21/5/95 کالا رو ترخیص کرده و برای فروش به  کارگزاری در شیراز ارسال کردیم (ان زمان بحث انبارها نبود و بعد از ترخیص با برگ سبز به شیراز ارسال شد )بدلایل مختلف فروش نرفته و الان میخواهیم بار را به انبار شرکت در تهران برگردانیم ( شرکت شناسه انبار دارد ) حالا من بجز برگ سبز مدرک دیگه ای ندارم و به من گفتن که پلیس بعنوان بار قاچاق نگه میداره از طرفی فروشنده به شرکت فشار می اورد که زودتر بار رو به تهران برگردانم لطفا راهنمایی بفرمایید 
    پاسخ:
    سلام
    پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی