بسم الله الرحمن الرحیم
راه های ارتباط با مرکز پشتیبانی سامانه نظارت و کنترل محموله های جاده ای
شما می توانید سوالات خود را از طریق ثبت نظر در همین وبلاگ یا ارسال به پست الکترونیکی مرکز پشتیبانی، انتقال دهید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.
لطفا ایمیل خود را بعد از ثبت نظر چک کنید تا پاسخ کارشناس برایتان ارسال گردد.
آدرس پست الکترونیکی:
police.nezarat@gmail.com
توجه:
سوالات خود را در قسمت نظرات پست مرتبط با موضوع و به صورت شفاف مطرح نمایید.
*** سوالات و نظرات خود را به صورت خصوصی ارسال نفرمایید تا امکان پاسخگویی در همان بخش وجود داشته باشد. ***
برای اطلاع از آخرین اخبار، بروزرسانی ها و آموزش ها، وبلاگ «سامانه نظارت و کنترل محموله های جاده ای» را دنبال کنید.
آدرس وبلاگ:
www.nezaarat.blog.ir
- ۹۶/۰۶/۲۳
شرکت ما در شیراز یه بار به مشهد فروخته و بارگیری شده .پته صادره به اشتباه شماره انبار مقصد نخورده و صادر شده . بار نگه داشتیم توی شرکت تا این پته اصلاح بشه . رفتیم پلیس و برگشت پته رو زدن . ولی ما الان پته برگشتی رو نمیبینیم و همچنین میزان خروج شده از انبارمون هنوز برنگشته و صفر هست . لطفا راهنمایی کنید . ممنون